Zwroty i reklamacje

 

ZWROT TOWARU

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań można go zwrócić w terminie 14 dni od daty dostawy. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tzn. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania. Aby dokonać zwrotu towaru należy:

1. Wypełnić formularz zwrotu: OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

2. Załączyć paragon/fakturę,

3. Starannie spakować towar i odesłać go przesyłką opłaconą z góry na adres: 

Valore Salony Jubilerskie ®

CH Ferio Wawer

ul. Szpotańskiego 4

04-760 Warszawa

Najpóźniej w ciągu 14 dni po otrzymaniu przez nas paczki otrzymają Państwo zwrot należności za produkt na wskazany rachunek bankowy.

 

REKLAMACJE

Przedmiotem sprzedaży jest towar nowy, bez wad. W przypadku wystąpienia wady towaru sklep ponosi za nią pełną odpowiedzialność. Reklamację można złożyć w ciągu dwóch lat od daty zakupu. Należy wówczas:

1. Wypełnić formularz reklamacji: FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACJI

2. Załączyć paragon/fakturę,

3. Starannie spakować towar i odesłać go przesyłką opłaconą z góry na adres: 

Valore Salony Jubilerskie ®

CH Ferio Wawer

ul. Szpotańskiego 4

04-760 Warszawa

W ciągu 14 dni po otrzymaniu przez nas towaru rozpatrzymy reklamację i wyślemy Państwu informację zwrotną. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, otrzymają Państwozwrot należności za produkt na wskazany rachunek bankowy.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl